Header Ads

Seo Services

Principle of Marketing


Marketing
Mtro. Carlos A. Guzman Roja

 
Reference:

Principle of Marketing

Phillip Kotler &Gary Armstrong
មូលដ្ឋានគ្រិះនៃម៉ាឃីធីង
principle of marketing

ម៉ាឃីធីងគឺជាសកម្មភាពដែលបំពេញតំនូវការ(needs) និងសេចក្តីត្រូវការ(wants)ទៅមនុស្សដោយផ្តោតទៅលើការដោះដូរ។

  ម៉ាឃីធីងគឺជាដំនើរនៃការផ្តល់តំលៃរបស់ក្រុមហ៊ុនទៅអតិថិជន ហើយបង្កើតអោយមានទំនាក់ទំនង់យ៉ាងជិតស្និតជាមួយអតិថិជន ហើយទទួលបានមកវិញនូវតំលៃគាំទ្ររបស់អតិថិជន។


ស្គាល់អោយច្បាស់ពីទីផ្សារ និងតំរូវការរបស់អតិថិជន
understanding the marketing place and customer needs

1.Needs, Wants, and Demands

  2.Marketing offerings

    (Products, services, and experiences)

  3.Value and satisfactions

    4.Exchanges and relationships

  5.markets
 

Needs

ជាការបង្ហាញចេញនូវភាពខ្ចះខាត់។

Wants

ជាទំរង់នៃតំរូវការទៅតាមវប្បធម៏ និងប្រពៃណីផ្លាល់ខ្លួនរបស់មនុស្ស។

Demands

ជាការចង់បានរបស់មនុស្សដែលមានអំណាចក្នុងទិញយក ទទួលយក​ រឺយក។
ការផ្តល់អោយនូវទីផ្សារ
market offerings
(products, services, and experiences)

ការផ្តល់អោយនូវទីផ្សារ

គឺជាការរូមបញ្ចូលគ្នានៃផលិតផល សេវាកម្ម ពត៏មាន រឺ ជាបទពីសោធន៏ ដោយបានផ្តល់ទៅកាន់ទីផ្សារដើម្បីបំពេញតំរូវការ និងសេចក្តីត្រូវការ។
 

តំលៃរបស់អតិថិជន និងការបំពេញចិត្ត
customer value and satisfaction
 

៣.តំលៃ និងការពេញចិត្ត

អតិថិជនជាទូទៅប្រឈមនឹងផលិតផលនិងសេវាកម្មជាច្រើនដែលអាចបំពេញតម្រូវការដែលត្រូវការ។

 ការដោះដូរ និងទំនាក់ទំនង់
exchanges and relationships
 

4.ការដោះដូរ

គឺជាទង្វើនៃការទទួលបានវត្ថុដែលចង់បានពីនរណាម្នាក់ដោយផ្តល់ជូននូវអ្វីមួយនៅក្នុង
ការត្រឡប់មកវិញ។

ផលិតផល

សេវាកម្ម

គំនិត
 ទីផ្សារ
markets

5.ទីផ្សារ

គឺជាសំណុំនៃអ្នកទិញពិតប្រាកដនិងសក្តានុពលនៃផលិតផលមួយ។

អ្នកទិញទាំងនេះចែករំលែកតម្រូវការពិសេសមួយឬការចង់បានដែលអាចត្រូវបានពេញចិត្ត
តាមរយៈការផ្លាស់ប្តូរទំនាក់ទំនង។


 រៀបចំយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារដើម្បីបំពេញអោយអតិថិជន
designing a customer-driven marketing strategy

 

Kotler បានអោយនិយមន័យការគ្រប់គ្រងទីផ្សារ(marketing management)ជាសិល្បៈនិងវិទ្យាសាស្ត្រនៃការជ្រើសរើសទីផ្សារគោលដៅនិងការកសាងទំនាក់ទំនងប្រកប
ដោយផលចំណេញជាមួយពួកគេ។

យុទ្ធសាស្រ្តម៉ាឃីធីងទូរទៅ
general marketing strategy
 

1.តើអ្វីដែលយើងនឹងផ្តល់ទៅកាន់អតិថិជន?

2.តើអ្វីជាជំហរបស់ពួកយើង?

3.តើអ្វីទៅជាជំហររបស់យើងនៅលើទីផ្សារ?

4.តើអ្វីទៅជាម៉ាឃីធីងចំរុះរបស់យើង?
ការជ្រើសរើសអតិថិជនដើម្បីបំពេញតំរូវការ
selecting customers to serve
 
ក្រុមហ៊ុនត្រូវតែសំរេចចិត្តមុនគេថាតើអ្នកណាដែលយើងនិងបំពេញតំរូវការជូន។

ការងារនេះត្រូវបានធ្វើការបែងចែកចំនែកទីផ្សារនៃអតិថិជន(market segmentation) ហើយនិងកំនត់ថាតើក្រុមណាជាក្រុមបន្ទាប់(target marketing)
 ការជ្រើសរើសយកតម្លៃមួយ
choosing a value proposition
ក្រុមហ៊ុនក៏ត្រូវតែយកចិត្តទុកដាក់អំពីរបៀបដែលនឹងបម្រើអតិថិជនគោលដៅ - របៀបដែលវានឹងធ្វើឱ្យប្លែកនិងដាក់បញ្ចូលវាទៅក្នុងទីផ្សារ។

 តម្លៃរបស់ក្រុមហ៊ុនគឺជាសំណុំនៃផលប្រយោជន៍ឬតម្លៃដែលវាសន្យាថានឹងផ្តល់ដល់អតិថិជនដើម្បី
បំពេញតំរូវការរបស់ពួកគេ។








 Chanthol advisor channel


No comments:

Powered by Blogger.